تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی

تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی

تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی

تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی (موش و رات) شغلي از حوزه زيست فناوري مي باشد كه داراي شايستگي هايي از قبيل :
۱- آناتومي و تشريح اندام ها در حيوانات آزمايشگاهی (موش و رات ) 
۲- نگهداري حيوانات آزمايشگاهی(موش و رات ) 
۳- مراقبت هاي بهداشتي و كنترل آفات حيوانات آزمايشگاهی(موش و رات ) 
۴- تغذيه حيوانات آزمايشگاهی(موش و رات ) 
۵- تكثير حيوانات آزمايشگاهی (موش و رات ) 


۶- پيشگيري و درمان بيماري هاي حيوانات آزمايشگاهی(موش و رات ) 
۷- حمل و نقل حيوانات آزمايشگاهی (موش و رات) مي باشد 


با مشاغلي از قبيل تكنسين آزمايشگاه ژنتيك و دامپزشكان در ارتباط مي باشد.

بهره مندی از دانش و مهارت اساتید حرفه ای، پوشش دهی سرفصل های جامع در کمترین تعداد جلسات ممکن و بهره مندی از مدرک معتبر فنی و حرفه ای در پایان دوره همگی از مزایای شرکت در دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی آموزشگاه بهفرنیا می باشد.

دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی

حیوانات آزمایشگاهی شامل حیواناتی چون موش ها، گربه ها، خوکچه های هندی، چینچیلا، میمون ها، پرندگان و همسترها و خرگوش ها می شوند. هر چند که گستره حیوانات آزمایشگاهی گستره وسیعی است اما این حیوانات در پروسه های تکثیر حیوانات آزمایشگاهی مورد توجه بیشتری قرار دارند. لزوم دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی کمک به مطالعات بیولوژیک می باشد. حرفه ای ترین دوره تخليص RNA را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

حوزه های پزشکی شامل واکسن سازی، سرم سازی، تولید دارو، تشخیص میزان اثرگذاری درمان ها، تولید لوازم آرایشی بهداشتی و حوزه کشاورزی از جمله حوزه هایی هستند که می توان به کمک حیوانات آزمایشگاهی و با کمترین ریسک در آن ها اقدام به بررسی میزان تاثیرگذاری دارو، واکسن یا اثرات جانبی لوازم آرایشی نمود. با شبیه سازی ویژگی های گونه هدف در بدن حیوانات آزمایشگاهی می توان به نتایج مشابهی روی بدن انسان رسید.

بسیاری از شیوه های درمانی مربوط به بیماری های آلزایمر، پارکینسون و سرطان از طریق آزمایش روی حیوانات آزمایشگاهی که دستکاری ژنتیکی شده اند به کشف رسیده اند. بنابراین می توان تاثیر حیوانات آزمایشگاهی را در حوزه پزشکی تاثیر فوق العاده ای دانست. از این رو تکثیر حیوانات آزمایشگاهی اهمیت بالایی پیدا کرده است. در دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی افراد خواهند آموخت که چگونه باید دست به تکثیر گونه های مختلف از حیوانات آزمایشگاهی بزنند و شرایط را چگونه برای این تکثیر ژنتیکی فراهم آورند. حرفه ای ترین دوره آموزش مهارت های پزشکی را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

 

فرصت های شغلی برای تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی

افرادی که در دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی شرکت می کنند این فرصت را دارند تا در آزمایشگاه های تست محصولات آرایشی بهداشتی، آزمایشگاه های کشاورزی، آزمایشگاه های سم شناسی، آزمایشگاه های ژنتیکی و آزمایشگاه های داروسازی فعالیت موثر داشته باشند.

نوع حیواناتی که در هر کدام از آزمایش های مذکور استفاده می شود بنا به نوع تحقیق و آزمایش متفاوت خواهد بود چرا که اساسا حیوانات آزمایشگاهی دارای ویژگی های ژنتیکی مختلفی هستند. بنابراین شرکت کنندگان دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی به خوبی خواهند دانست که کدام دسته از حیوانات برای آزمایش بیولوژیکی مناسب هستند.

در این آزمایشگاه ها تحقیقات پزشکی، تحقیقات رفتاری و رفتار شناسی، تحقیقات چاقی و فشارخون، تحقیقات لوازم آرایشی بهداشتی، تحقیقات مربوط به محصولات کشاورزی، تحقیقات مربوط به سموم کشاورزی، تحقیقات مربوط به درمان بیماری های سرطان، بیماری های متابولیکی، بیماری های تنفسی و قلبی و عروقی، تحقیقات مربوط به بیماری های عفونی و ایمونولوژی و تحقیقات غربالگری انجام می شود. در نتیجه فرصت های شغلی برای تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی فرصت های ایده آل و مناسبی خواهد بود. حرفه ای ترین دوره تخليص DNA را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

 

چرا آموزشگاه بهفرنيا را انتخاب كنيم؟؟

١-تدريس توسط هيئت علمی دانشگاه های برتر

٢-امكان خدمات مشاور در كنار آموزش(فعاليتهای آموزشی و پژوهشی)

٣-انجام بخشهای تئوری و فعاليتها و دورهای عملی در آزمايشگاه دانشگاه

٤-استفاده از نرم افزارهای تخصصی

٥-ارائه مدرك معتبر از دانشگاه شهيد بهشتی همراه

٦-دريافت مدرك معتبر كارورزی از بيمارستان

٧-دريافت مدرك معتبر فنی و حرفه ای قابل ترجمه با مهر دادگستری

برای کسب مهارت نیاز به مشاوره دارید؟

هدف از دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی

تحقیقات حوزه پزشکی تحقیقات حساسی هستند. کافیست یک اشتباه در تحقیقات مربوط به آزمایش یک دارو صورت گیرد در نتیجه ممکن است اثرات مخرب و مهلکی بر سلامت انسان ها وارد شود. هدف از دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی پرورش و تربیت کارشناسان و متخصصانی است که با مهارت کافی قادر به کار با حیوانات آزمایشگاهی باشند و توانایی تکثیر این حیوانات را برای آزمایش های مختلف داشته باشند.

نکته مهمی که در آزمایش های بیولوژیکی مطرح است تنوع حیوانات آزمایشگاهی به تناسب نوع آزمایش است. حیوانات آزمایشگاهی هر کدام در ژنوم های مختلفی دارای شباهت با انسان ها هستند بنابراین در هر آزمایش باید از یک حیوان خاص استفاده شود. شرکت کنندگان دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی به خوبی به نکات این حوزه آشنایی پیدا می کنند و قادر به پرورش حیوانات آزمایشگاهی خواهند بود.

حرفه ای ترین دوره کمک بهیار را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

شما در پایان دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی به شیوه های تکثیر حیوانات آزمایشگاهی اشراف پیدا می کنید، می توانید پروژه های حیوانات آزمایشگاهی را با اصول اخلاقی طرح ریزی کنید، پروژه های حیوانات آزمایشگاهی را تحلیل کنید، ابعاد پروژه را کنترل کنید، فاکتورهای مختل کننده آزمایش را شناسایی کنید، پراکندگی داده ها را به دست آورید و به درک عمیقی از پروژه های حیوانات آزمایشگاهی برسید و مفاهیم این حوزه را به خوبی درک کنید.

مزایای شرکت در دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی

دانشجویانی که در رشته های میکروبیولوژی، رشته های پزشکی و پیراپزشکی، علوم آزمایشگاهی، ژنتیک و کشاورزی تحصیل می کنند مطمئنا برای ورود به عرصه های عملی نیاز به یادگیری مهارت های تخصصی دارند. به ویژه اگر قرار باشد در آزمایشگاه های تحقیقاتی کار کنند. 

از مهمترین مزایای شرکت در دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی می توان به امکان فعالیت در عرصه های کاری به ویژه عرصه های تحقیقاتی اشاره کرد. شما با شرکت در این دوره سرفصل های جامعی را آموزش خواهید دید و با اصول کار در آزمایشگاه های تحقیقاتی و شیوه های تكثير حيوانات آزمايشگاهی آشنا می شوید. 

حرفه ای ترین دوره کشت سلول را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

سرفصل های دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی

در دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی سرفصل های مختلفی تحت پوشش قرار گرفته است. هدف از پوشش دهی این سرفصل ها پرورش متخصصین حرفه ای برای ورود به عرصه تکثیر حیوانات آزمایشگاهی می باشد. تعدادی از مهمترین سرفصل های دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی شامل موارد زیر می شود؛

  • آشنایی با انواع حیوانات آزمایشگاهی؛
  • ایمنی در کار با حیوانات آزمایشگاهی؛
  • آشنایی با ویژگی های بیولوژیک حیوانات آزمایشگاهی؛
  • روش های جایگزین نمودن حیوانات آزمایشگاهی؛
  • نحوه محاسبه تعداد حیوانات مورد نیاز برای انجام پژوهش؛
  • اصول تجویز دارو به حیوانات آزمایشگاهی؛
  • رعایت اصول اخلاقی و ملاحظات کار با حیوانات آزمایشگاهی؛
  • اصول حمل و نقل حیوانات آزمایشگاهی؛
  • بررسی فیزیولوژی و آناتومی انواع حیوانات آزمایشگاهی؛
  • روش استفاده از حیوانات در پژوهش؛
  • استانداردهای اتاق نگهداری و پرورش حیوانات آزمایشگاهی؛
  • شیوه تزریقات و خون گیری از حیوانات آزمایشگاهی؛
  • هوشبری، جراحی و نمونه گیری و بخیه زدن حیوانات آزمایشگاهی؛
  • آموزش روش هیستوتکنیک برای بررسی بافت استخراج شده؛
  • آموزش شیوه تکثیر حیوانات آزمایشگاهی؛
  • گزارش نویسی و ارائه نتایج.

برای شرکت در دوره تکنولوژی زیبایی پوست با کارشناسان ما در تماس باشید.

دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی با مدرک فنی و حرفه ای

مطمئنا به خوبی می دانید که این روزها یافتن شغل در بازار کار امروز وابسته به مدرک دانشگاهی نیست. داشتن مدرک دانشگاهی لازم است اما کافی نیست. به ویژه اگر قصد فعالیت در رشته های تخصصی آزمایشگاهی را داشته باشید. فعالیت در آزمایشگاه های تخصصی نیازمند داشتن مهارت عملی است و متاسفانه این مهارت ها در دانشگاه ها به دانشجویان آموزش داده نمی شود. 

در نتیجه نیاز است که برای ورود قدرتمند به بازار کار در دوره های آموزشی شرکت کنید. دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی با مدرک فنی و حرفه ای معتبرترین دوره ای است که امکان شرکت در آن را خواهید داشت. دوره های مختلفی با مدارک آموزشگاهی برگزار می شوند اما عبور از فیلتر فنی و حرفه ای برای دریافت مدرک بی شک نشان از توانمندی و مهارت بالای شما خواهد بود. در نتیجه دست پیدا کردن به شغل دلخواه تان دیگر کار سختی نخواهد بود.

دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی با مدرک قابل ترجمه

مدرک فنی و حرفه ای که در پایان دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی دریافت می کنید دارای قابلیت ترجمه می باشد بنابراین شما می توانید از این مدرک برای مهاجرت کاری یا تحصیلی استفاده کنید چرا که دارای اعتبار بین المللی می باشد. 

حوزه های پزشکی این روزها در حال توسعه و گسترش می باشد بنابراین چه خوب است که با شرکت در دوره هایی که مدارک بین المللی ارائه می دهند شانس خود را برای فعالیت حرفه ای در آن سوی مرزها و پیشرفت شغلی مهیا کنید.

نحوه ثبت نام دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی

ثبت نام در دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی در برخی مجموعه های آموزشی نیاز به دارا بودن مدرک دانشگاهی دارد و در برخی مجموعه ها شرکت برای عموم آزاد است. بنابراین قبل از ثبت نام در دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی در مورد پیش نیازهای ثبت نام اطلاعات کافی را کسب کنید و چنانچه برای ثبت نام به ارائه مدرک دانشگاهی یا گواهی اشتغال به تحصیل در برخی رشته های خاص نیاز است این مدرک را تهیه نمایید. 

جهت شرکت در حرفه ای ترین دوره فیشیال با مشاورین ما در آموزشگاه بهفرنیا در ارتباط باشید.

ارائه مدارک هویتی، تکمیل فرم ثبت نام و ارائه فیش واریزی پرداخت هزینه دوره از دیگر مدارکی است که در روند ثبت نام در دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی باید ارائه دهید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام در دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا اطلاعات لازم را دریافت کنید. 

قیمت دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی

در دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی شما با مفاهیم متفاوتی آشنا خواهید شد. از آشنایی با انواع حیوانات آزمایشگاهی گرفته تا بررسی های فیزیولوژیک و آناتومی و شیوه های تزریق و خونگیری و تکثیر حیوانات آزمایشگاهی. مطمئنا قیمت دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی متاثر از تعداد و سرفصل های آموزشی خواهد بود. یقینا هر چه پوشش دهی این سرفصل ها بیشتر باشد خروجی دوره مفیدتر خواهد بود.

ساعات و تعداد جلسات دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی نیز عاملی موثر در قیمت این دوره است. هر چند که تعداد ساعات بالا به تنهایی نشان از کیفیت بالای دوره ندارد اما یقینا اگر حفظ کیفیت و جامع بودن سرفصل ها در اولویت باشد بالا رفتن تعداد جلسات و ساعات دوره می تواند منجر به افزایش قیمت دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی گردد.

خصوصی یا نیمه خصوصی بودن دوره، جزوات و کتاب های دوره، میزان مهارت و توانمندی استاد، حضوری یا غیر حضوری بودن کلاس ها و نوع و اعتبار مدرک پایان دوره همگی در کنار هم روی قیمت دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی تاثیر ویژه دارند. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی در آموزشگاه بهفرنیا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

نمونه مدرک دوره های علوم آزمایشگاهی فنی و حرفه‌ای ، از آموزشگاه فنی و حرفه‌ای بهفرنیا

سوالات متداول تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی

دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی 30 ساعت می باشد.

بله، پس از گذراندن دوره ی آموزشی مدرک آموزشگاه که مورد تایید سازمان فنی حرفه ای نیز هست برای شما صادر می گردد.

بسیاری از کشورها جهت پذیرش اقامت و مهاجرت مدارک فنی و حرفه ای را بعنوان امتیاز برای متقاضیان در نظر میگیرند. این مدارک قابل ترجمه رسمی می باشند که به تایید قوه قضاییه نیز رسیده است و این مدارک به علت دارا بودن کد بین المللی در سازمان جهانی کار (ILO) در دنیا معتبر می باشد.

بله آموزشگاه دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای می باشد و شما می توانید در سایت فنی حرفه ای استعلام آموزشگاه بهفرنیا را دریافت کنید.

برای افرادی که از شهرستان تشریف میارن دوره های فشرده و فول تایم در یک هفته بدون دریافت مبلغ اضافی برگزار میشود.

خود آموزشگاه خوابگاه مستقل ندارد ولی با چند خوابگاه همکاری می کند و کاراموزان را با قیمت مناسب به خوابگاه های مربوطه معرفی می کند.

بله وجود دارد. مترو – تاکسی و اتوبوس.

بله، اساتید آموزشگاه بهفرنیا بعنوان آزمونگر چندین حرفه سازمان فنی و حرفه‌ای و با سابقه تدریس در دانشگاه و مراکز آموزشی می‌باشند.

50% تخفیف ( رزرو کنید)