مدارک فنی و حرفه ای و سوالات متداول

شرایط و مدارک فنی حرفه ای

حداقل مدرک برای خانمها دیپلم بوده و آنها باید دارای توانایی جسمی و ذهنی باشند. برای شرکت در این دوره پیش نیاز هیچگونه رشته ای الزم نیست. در مجموعه بهفرنیا این دورهها برگزار شده و با مدرک رسمی فنی حرفه ای که در انتهای دوره دریافت
میکنید، به راحتی به بازار کار روانه خواهید شد.


شرایط مدرک مربیگری پاکسازی و مراقبت از پوست

فوق دیپلم، دارای دو سال سابقه کار، درای کارت بهداشت وزارت بهداشت و درمان علوم پزشکی، دارای گواهینامه و مدرک فنی
حرفه ای. 


شرایط دیپلم مدرک مربیگری

پنج سال سابقه کار، دارای کارت بهداشت از وزارت بهداشت و درمان علوم پزشکی و گواهینامه مدرک فنی حرفه ای. 


دوره هیدرودرمی یا آبرسانی به پوست

هیدرودرمی روشی برای برطرف کردن خشکی پوست میباشد؛ یعنی پوست آبرسانی خواهد شد. برخی از افراد به صورت طبیعی دارای پوستی خشک هستند و همواره این مسئله برایشان رنج آور است. در این افراد، استفاده از کرمهای مرطوب کننده تاثیر آن چنانی نخواهد گذاشت؛ به همین دلیل درمان به روش هیدرودرمی توصیه میشود. 
دسته دیگری از افراد هستند که به دلیل عدم مراقبت از پوست، دچار مشکالتی چون خشکی پوست میشوند. برای مثال شستشوی بیش از اندازه پوست و یا حتی استفاده از لوازم آرایشی و کرمهای غیر مجاز. به هر حال، علت خشکی پوست هر چه که باشد، آبرسانی را به شما پیشنهاد میکنیم. در این روش، سلولها را از حالت خشکی در آورده و این کار به وسیله دستگاه هیدرودرمی صورت میگیرد.


آیا پس از گذراندن دوره پاکسازی یا دوره مراقبت از پوست میتوان درآمدزایی کرد؟ 

در هر دورهای که ثبت نام کردید، پس از اتمام آن، به راحتی میتوانید کسب درآمد کنید؛ اما هر چه سرعت آموزش شما زیادتر باشد، سطح خدمات دهی نیز گستردهتر خواهد شد. در نتیجه با تسلط بهتری میتوانید پاکسازی، آبرسانی، ترمیم پوست و صورت را به درخواست مشتریان انجام دهید. 


بازار کار دوره پاکسازی و دوره مراقبت از پوست چگونه است؟ 

با توجه به تبلیغات روزافزون شبکه های اجتماعی، تلویزیون و غیره در ارتباط با زیبایی و مراقبت های پوستی در دنیای مدرن، امروزه خانمها به سمت خدمات پوستی و پاکسازی بیش از پیش کشیده شدهاند. پس از اتمام دورههای مجموعهی بهفرنیا شما قادر به انجام خدمات مختلفی برای مشتری هایتان هستید. 
برای مثال: تا ۴ درجه میتوانید پوست مشتری را روشن کنید؛ به رفع تی رگی دور چشم بپرداز ید؛ جای کک و مک و جوش را از بین ببرید؛ پوست را جوان کنید؛ منافذ باز پوست را ببندید؛ کالژن و االستین ساز؛ جوان سازی؛ از بین بردن جوشهای سرسیاه؛ از بین بردن چروک های ریز؛ درمان افتادگی و خدمات دیگر را به مشتریان ارائه دهید. 
پاکسازی و مراقبتهای پوستی، درآمدی متوسط دارد. پیشنهاد ما به شما آن است؛ در صورتی که به دنبال افزا یش درآمد سالن زیبایی هستید، حتما در این دورهها شرکت کرده تا درآمد خود را افزایش دهید.


دوره های اسکین کر

کلاسهای فیشیال

فیشیال و پاکسازی پوست صورت با هدف رفع جوش و لک، از بین بردن چین و چروک و افتادگی، ریلکس شدن پوست و همینطورآرامش آن صورت میگیرد. در خدمات فیشال، درمان و پاکسازی بر رو ی پوست صورت گرفته و در انتها مشتری عالوه بر تغییر چشمگیری که بر روی پوست خود احساس میکند، دارای آرامش خواهد بود.


مراحل استاندارد پاکسازی پوست 

. تمیز کردن آرایش
. شستشو
. تونر
. اسکراب
. تونر
. ماساژ
. ماسک
. ضد آفتاب
. کرم دور چشم

اطلاعات دوره:

عنوان گواهینامه : فنی حرفه ای بین المللی

پیش نیاز : ندارد

مدت زمان آموزش : 3روزه

تاریخ شروع دوره : ابتدای هرماه

هدیه دوره : تخفیف ویژه برای شرکت در دوره های آینده

کلاس های آموزش Skin Care در سازمان فنی و حرفه ای با قیمت مصوب این نهاد دولتی که هر سال به آموزشگاه های مجاز بهداشت ایمنی و مراقبت زیبائی ابلاغ می شود برگزار می گردد.

پیشنهاد ویژه: مشاوره استفاده صحیح از محصولات بهداشتی و کر م ها

چگونه می توانم در دوره های آموزشی skin care ویژه پزشکان عمومی شرکت نمایم؟

کلاس های آموزش پوست و زیبایی به دو صورت گروهی و خصوصی برگزار می شود و برای پیش ثبت نام کافیست فقط از قسمت تماس با ما آموزشگاه ورزمان نوبت شرکت در کلاس مورد نظر خود را رزرو کنید.

50% تخفیف ( رزرو کنید)