كاربری دستگاه PCR time Real

كاربری دستگاه PCR time Real

كاربری دستگاه PCR time Real

كاربري دستگاه PCR time Real شايستگي از حوزه بيوتكنولوژي است كه داراي كارهايي از قبيل:
۱- طراحي پرايمر
۲- تهيه و بهينه سازي مخلوط واكنش پليمريزاسيون 
۳- برنامه دهي تكنيك PCR و روند پليمريزاسيون
۴- تجزيه و تحليل دادهها و آناليز نمودار نتايج


۵- نگهداري و راه اندازي دستگاه PCR time Real 
۶- كار با نرم افزار هاي مرتبط مانند
                                            primerexpress،GeneRunner 
۷- بكارگيري ضوابط ايمني و بهداشتي در محيط كار ميباشد .

 با مشاغلي از قبيل تكنسين آزمايشگاه ژنتيك در ارتباط ميباشد.

دوره کاربری دستگاه PCR Time Real با مدرک فنی و حرفه ای این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید با مدرک معتبری که در دست دارید با اعتماد به نفس کامل از توانمندی های خود سخن بگویید. آن هم در حوزه تخصصی و پیشرفته ای چون PCR Time Real.

در واقع یکی از مهمترین مزایای شرکت در دوره کاربری دستگاه PCR Time Real آموزشگاه بهفرنیا بهره مندی از آموزش های جامع در قالب سرفصل های تخصصی و حرفه ای می باشد به نحوی که شما به طور کامل آماده ورود قدرتمند به حوزه کاری خواهید شد.

دوره کاربری دستگاه PCR Time Real

دستگاه PCR Time Real دستگاهی برای بررسی مشخصات ژن های موجودات زنده است. دستگاه های PCR نقص ها و کمبودهای زیادی را دارا هستند. به عنوان مثال دستگاه PCR قادر به سنجش میزان یک ژن نمی باشد. از طرفی در ارائه نتایج کمی و کیفی واکنش ها چندان توانمند نیست. برای کار با دستگاه PCR به ژل الکتروفورز نیاز است و همین موضوع منجر به هدر رفت منابع مالی و طولانی شدن زمان انجام آزمایش می شود. 

این دستگاه همچنین از دقت کمی در تعیین تعداد اولیه نسخه های DNA بهره مند است. به همین دلیل است که امروزه روز استفاده از دستگاه PCR Time Real به جای دستگاه PCR برتری یافته است. در نتیجه آزمایش گرانی که قصد فعالیت در آزمایشگاه های زیست مولکولی را دارند باید به نحوه کار با دستگاه PCR Time Real آشنایی داشته باشند.

به منظور آشنایی با دوره hse مبتدی و پیشرفته با ما در ارتباط باشید.

واکنش زنجیره ای پلیمراز در زمان واقعی روشی است که توسط دستگاه PCR Time Real اجرا می شود. این تکنیک در واقع پیشرفت بی وقفه واکنش PCR را در طول زمان به تصویر می کشد. از این دستگاه در آزمایش های بالینی، تحقیقات و پژوهش های ژنتیکی، آزمایش کیفیت و ایمنی و آزمایشات پزشکی قانونی استفاده می شود.

به کمک دستگاه PCR Time Real می توان با حساسیت و دقت بالایی تعداد ویروس های موجود در نمونه آزمایش را شناسایی نمود و به بررسی جهش ها و حذف و اضافه شدن های نوکلئوتیدی پرداخت. همچنین می توان رشد و نمو قطعات DNA گزارشگرهای فلوئورسنت را در حین آزمایش مورد بررسی قرار داد. شما در دوره کاربری دستگاه PCR Time Real با تمام تکنیک ها و روش های انجام آزمایش به کمک دستگاه دستگاه PCR Time Real آشنایی پیدا خواهید کرد.

 

فرصت های شغلی برای کاربری دستگاه PCR Time Real

همانطور که میدانید لازمه حضور فعال در دنیای تکنولوژیک امروز آشنایی با دستگاه های پیشرفته و همگام شدن با فناوری روز دنیا است. دستگاه PCR Time Real یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در حوزه علم ژنتیک و آزمایشات مولکولی سلولی می باشد که آشنایی با شیوه کار آن یکی از لازمه های استخدام در آزمایشگاه های تخصصی می باشد. تجزیه و تحلیل های کمی زیست شناسی و مولکولی در آزمایشگاه های تخصصی به کمک این دستگاه صورت می پذیرد. در نتیجه بر آزمایشگران واجب است که شیوه کار با این دستگاه را بدانند.

فرصت های شغلی برای دوره کاربری دستگاه PCR Time Real شامل کار در آزمایشگاه های تشخیص طبی و ژنتیک، آزمایشگاه کرونا، آزمایشگاه های مواد غذایی، شرکت های دانش بنیان، آزمایشگاه های تشخیص مولکولی هیستوژنیک، مطب ها، کلینیک های تخصصی، دانشگاه ها، مراکز تحقیقات و پژوهش های زیستی، جهاد کشاورزی و پزشکی قانونی می شود. شما می توانید به عنوان مسئول فنی آزمایشگاه، مدیر آزمایشگاه، آزمایشگر ارشد، نمونه گیر و محقق و پژوهشگر در این مراکز مشغول به کار شوید. 

 

چرا آموزشگاه بهفرنيا را انتخاب كنيم؟؟

١-تدريس توسط هيئت علمی دانشگاه های برتر

٢-امكان خدمات مشاور در كنار آموزش(فعاليتهای آموزشی و پژوهشی)

٣-انجام بخشهای تئوری و فعاليتها و دورهای عملی در آزمايشگاه دانشگاه

٤-استفاده از نرم افزارهای تخصصی

٥-ارائه مدرك معتبر از دانشگاه شهيد بهشتی همراه

٦-دريافت مدرك معتبر كارورزی از بيمارستان

٧-دريافت مدرك معتبر فنی و حرفه ای قابل ترجمه با مهر دادگستری

برای کسب مهارت نیاز به مشاوره دارید؟

هدف از دوره کاربری دستگاه PCR Time Real

اگر نگاهی به آگهی های استخدام کارشناس PCR بیندازید، خواهید دید که یکی از مهمترین مولفه های استخدام تسلط به شیوه کاربری دستگاه PCR Time Real می باشد. در نتیجه اگر قصد رشد و ارتقا در حوزه کاری تان را دارید باید حتما با شیوه کاربرد این دستگاه آشنایی داشته باشید. همانطور که میدانید این آموزش ها در هیچ دانشگاهی ارائه نمی شود و افرادی که علاقه مند به فعالیت در حوزه آزمایشات مولکولی سلولی هستند باید در دوره های آموزشی آزاد شرکت نمایند. هدف از دوره کاربری دستگاه PCR Time Real آشناسازی علاقه مندان با شیوه کار این دستگاه جهت فعالیت موثر در آزمایشگاه های طبی و تحقیقاتی می باشد.

مزایای شرکت در دوره کاربری دستگاه PCR Time Real

مطمئنا کمتر کسی را می توان یافت که با تمام مهارت های علمی و عملی یک حوزه آشنایی داشته باشد. با این حال شرکت در دوره های آموزشی می تواند سطح سواد و توانمندی شما را در حوزه های مختلف ارتقا دهد. یکی از مهمترین مزایای شرکت در دوره کاربری دستگاه PCR Time Real آشنایی با تمام تکنیک های PCR Time Real و شیوه های آزمایش توسط این دستگاه می باشد. 

برای شرکت در دوره تکنولوژی زیبایی پوست با کارشناسان ما در تماس باشید.

شما با روش هایی چون Absolute quantitation و Relative quantitation آشنایی پیدا می کنید، فرمول ها را به طور مفهومی خواهید آموخت، کاربردهای این دستگاه را در مطالعات ژن درک خواهید کرد و شیوه کار با نرم افزار و تکنیک های آنالیز داده و خطاهای احتمالی را به خوبی هضم می کنید. در نتیجه زمان اجرای پروژه های واقعی با کمترین چالش مواجه خواهید شد.

سرفصل های دوره کاربری دستگاه PCR Time Real

دستگاه PCR Time Real امکان مشاهده لحظه ای فرآیندهای زیستی را فراهم می کند. آشنایی با شیوه کار این دستگاه و تکنیک ها و آزمایش هایی که به کمک آن انجام می شود در حوزه سرفصل های دوره کاربری دستگاه PCR Time Real جای دارد. 

هدف ما در آموزشگاه بهفرنیا پوشش دهی کامل این سرفصل ها در راستای توانمند سازی نیروهای خبره جهت ورود به بازار کار بوده است. تعدادی از مهمترین سرفصل های دوره کاربری دستگاه PCR Time Real به شرح زیر است؛

  • آشنایی با تکنیک استفاده از DNA-binding agent مانند SYBR green؛
  • آشنایی با تکنیک استفاده از پروب گزارشگری؛
  • آموزش شیوه های تحلیل گراف های دستگاه PCR Time Real؛
  • آشنایی با روش Hydrolysis Probes؛
  • آشنایی با روش Hybridization Probes؛
  • آشنایی با مزایای روش Real Time PCR؛
  • آشنایی با کاربردهای Real Time PCR؛
  • آموزش تکنیک های کاهش خطای احتمالی؛
  • آشنایی با تکنیک های تعیین مقدار کمی ژن (شامل روش های Absolute quantitation و Relative quantitation)؛

دوره کاربری دستگاه PCR Time Real با مدرک فنی و حرفه ای

دارا بودن مدرک فنی و حرفه ای این روزها یک امتیاز مثبت برای استخدام محسوب می شود. حتی اگر قصد استخدام در ارگان های دولتی را داشته باشید و در آزمون های کتبی پذیرش شوید در زمان مصاحبه در مورد مهارت های عملی شما پرسش خواهد شد. 

حرفه ای ترین دوره آزمايشگر ارشد مهندسی ژنتيک را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

دوره کاربری دستگاه PCR Time Real با مدرک قابل ترجمه

حوزه ژنتیک و آزمایش های مولکولی سلولی هر چند حوزه ای نوپا در عرصه دانش روز می باشد اما تقاضای بسیار زیادی جهت فعالیت در این حوزه در سراسر جهان وجود دارد. در واقع آزمایش های این حوزه می تواند تحولات عظیم و شگرفی در دنیای علوم طب و پزشکی به ارمغان آورد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که در دوره کاربری دستگاه PCR Time Real شرکت می کنند با هدف مهاجرت تحصیلی یا کاری این دوره را شرکت می کنند.

فعالیت در حوزه علوم زیست مولکولی و سلولی بی شک در کشورهای توسعه یافته رنگ و بوی دیگری دارد. ما در آموزشگاه بهفرنیا با علم به این تقاضا، اقدام به برگزاری دوره کاربری دستگاه PCR Time Real با مدرک قابل ترجمه نموده ایم. بنابراین شما می توانید بعد از اتمام دوره در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کنید و مدرک معتبر بین المللی با قابلیت ترجمه رسمی را دریافت کنید. این مدرک معتبر بی شک مهر تاییدی بر توانمندی شما در این عرصه خواهد بود.

نحوه ثبت نام دوره کاربری دستگاه PCR Time Real

چنانچه مایل به ثبت نام در دوره کاربری دستگاه PCR Time Real هستید بایستی در ابتدا مدرک دانشگاهی معتبر در رشته های پیراپزشکی، تغذیه، کشاورزی، ژنتیک، علوم آزمایشگاهی و زیست شناسی ارائه دهید. یقینا لازمه کار با دستگاه حساس و پیشرفته ای چون PCR Time Real دارا بودن پیش نیاز تحصیلی در رشته های مرتبط است. 

ارائه مدارک هویتی، پر کردن فرم های ثبت نام و پرداخت هزینه و ارائه فیش واریزی نیز از دیگر مراحل تکمیل کننده ثبت نام شما خواهد بود. شما می توانید برای اطلاعات بیشتری در باب نحوه ثبت نام دوره کاربری دستگاه PCR Time Real در آموزشگاه بهفرنیا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

قیمت دوره کاربری دستگاه PCR Time Real

دوره های زیادی در باب آموزش کاربری دستگاه PCR Time Real برگزار می شوند که هر کدام دارای قیمتگذاری خاص خود می باشند. یکی از مهمترین پارامترهای موثر در قیمت دوره کاربری دستگاه PCR Time Real طول دوره و مدت زمان برگزاری دوره است. دوره هایی که دارای تعداد ساعات بیشتری هستند معمولا نرخ بالاتری را ارائه می دهند. 

حرفه ای ترین دوره بیوتراپی را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

اما این موضوع به چه علت است؟ مطمئنا بالا بودن تعداد ساعات به تنهایی نمی تواند دلیلی محکم برای افزایش قیمت دوره کاربری دستگاه PCR Time Real باشد. این پارامتر در کنار سرفصل های جامع و پوشش دهی حرفه ای و کامل مطالب آموزشی است که ارزش پیدا می کند. مطمئنا تعداد سرفصل ها، جامعیت سرفصل ها و محتوای آموزشی دوره تاثیر بالقوه ای در قیمت دوره کاربری دستگاه PCR Time Real خواهد داشت.

برخی مجموعه های آموزشی برای کاهش این هزینه جلسات تئوری را به صورت آنلاین و جلسات عملی را به شکل حضوری برگزار می کنند. بنابراین می تواند شیوه برگزاری جلسات را نیز عاملی موثر در این قیمت دانست. میزان دانش و تخصص و استاد و همچنین میزان اعتبار مدرک پایان دوره نیز از دیگر عوامل موثری شناخته میشوند که قیمت قیمت دوره کاربری دستگاه PCR Time Real را تحت شعاع قرار می دهند. شما می توانید برای اطلاع از این هزینه با کارشناسان ما در آموزشگاه بهفرنیا تماس حاصل نمایید.

سرفصل های دوره های تخلیص DNA,RNA  و سنتز  cDNA و آزمایشگر PCR,RT-PCR و کاربری دستگاه real time PCR:

  1. دلایل استخراج DNA و کاربردهای آن
  2. انواع روش‌های استخراج DNA
  3. طراحی پرایمر برای نمونه های DNA
  4. بررسی خلوص و کیفیت DNA
  5. معرفی دستگاه الکتروفورز و ژل داک
  6. PCR برای نمونه ی DNA و آنالیز داده های حاصل
  7. دلایل و روش های بررسي بيان ژن در بالین و تحقیقات
  8. انواع روش‌های استخراج RNA و حفاظت و شرایط نگهداری از آن
  9. بررسی کیفیت RNA
  10. سنتز cDNA
  11. کاربردها و تجهیزات و مواد qPCR
  12. انواع مختلف qPCR و محدودیت ها و کاربردهای آن
  13. طراحی پرایمر برای نمونه های RNA
  14. کار با دستگاه real time PCR
  15. آنالیز داده های حاصل از real time PCR

 

نمونه مدرک دوره های علوم آزمایشگاهی فنی و حرفه‌ای ، از آموزشگاه فنی و حرفه‌ای بهفرنیا

سوالات متداول کاربری دستگاه PCR time Real

دوره آزمايشگر كاربری دستگاه PCR time Real به مدت 30 ساعت می باشد.

بله، پس از گذراندن دوره ی آموزشی مدرک آموزشگاه که مورد تایید سازمان فنی حرفه ای نیز هست برای شما صادر می گردد.

بسیاری از کشورها جهت پذیرش اقامت و مهاجرت مدارک فنی و حرفه ای را بعنوان امتیاز برای متقاضیان در نظر میگیرند. این مدارک قابل ترجمه رسمی می باشند که به تایید قوه قضاییه نیز رسیده است و این مدارک به علت دارا بودن کد بین المللی در سازمان جهانی کار (ILO) در دنیا معتبر می باشد.

بله آموزشگاه دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای می باشد و شما می توانید در سایت فنی حرفه ای استعلام آموزشگاه بهفرنیا را دریافت کنید.

برای افرادی که از شهرستان تشریف میارن دوره های فشرده و فول تایم در یک هفته بدون دریافت مبلغ اضافی برگزار میشود.

خود آموزشگاه خوابگاه مستقل ندارد ولی با چند خوابگاه همکاری می کند و کاراموزان را با قیمت مناسب به خوابگاه های مربوطه معرفی می کند.

بله وجود دارد. مترو – تاکسی و اتوبوس.

بله، اساتید آموزشگاه بهفرنیا بعنوان آزمونگر چندین حرفه سازمان فنی و حرفه‌ای و با سابقه تدریس در دانشگاه و مراکز آموزشی می‌باشند.

.

50% تخفیف ( رزرو کنید)