کارشناس پژوهش در علوم پایه

کارشناس پژوهش در علوم پایه

كارشناس پژوهش در علوم پايه

كارشناس پژوهش در علوم پايه شغلي است از حوزه بيوتكنولوژي كه داراي شايستگي هايي از قبیل: 

۱-مقدماتي تا پيشرفته، 
۲- ترجمه مطالب بصورت عمومي و تخصصي، 
۳- استفاده از روش هاي نوين تحقيق، 
۴- نوشتن انواع مقالات كنفرانسي و ژورنالي،

۵- ارائه مقاله بصورت پوستر و سخنراني، 
۶-تهيه پروپوزال، 
۷- تهيه پايان نامه، 
۸- طراحي آزمايش ها و كاربرد
آن در علوم زيستي، 
۹- استفاده از نرم افزار هاي جهت آناليز هاي آماري، 
۱۰- جستجوي همايش ها و سمينار هاي موردنياز مي باشد.

اين شغل با مشاغلي از قبيل پژوهشگران و متخصصين حوزه هاي بيوتكنولوژي و نانوتكنولوژي و ژنتيك وعلوم پايه در ارتباط است.

حرفه ای ترین دوره تخليص DNA را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

در آموزشگاه بهفرنیا تعداد و نوع سرفصل ها به گونه ای تنظیم شده است که در بهینه ترین تعداد جلسات همه مباحث تحت پوشش قرار گیرند. شما از آموزش های تخصصی بهترین اساتید بهره مند خواهید شد و در پایان دوره در صورت آموزش دقیق مطالب می توانید با شرکت در آزمون فنی و حرفه ای ای معتبرترین مدرک جهانی بهره مندی شوید. جهت اطلاع از قیمت كارشناس پژوهش در علوم پايه می توانید با کارشناسان ما در آموزشگاه بهفرنیا تماس حاصل نمایید.

 

دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه

علوم پایه نقش اصلی ترین شاخه های دانش بشری را بازی می کنند. علوم فیزیک، شیمی، زیست، زمین شناسی و ریاضی  آمار جزو اصلی ترین علوم نظری هستند و در حوزه های دانشگاهی نیز سرمایه گذاری زیادی روی آن ها اعمال می شود. به واسطه تحقیقات ارزنده علوم پایه است که می توان به خلق دستاوردهای نوین و مدرن در دنیای تکنولوژیک امروز امیدوار بود. دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه دوره ای مرتبط با حیطه بیوتکنولوژی می باشد که عمده آموزش های این دوره حول محور شیوه تحقیقات در حوزه زیست فناوری است.

حوزه بیوتکنولوژی در جهان سوم به یکی از حوزه های مورد توجه و پر اهمیت تبدیل شده است. این حوزه در صنعت غذا، صنعت تولید دارو، صنعت تولید واکسن، کشف درمان های نوین، صنعت کشاورزی و دامپروری اهمیت روز افزونی پیدا کرده است. متاسفانه در دهه های گذشته در ایران زمینه خوبی برای تحقیقات بیوتکنولوژی وجود نداشت. 

اما امروزه روز آموزشگاه ها، دانشگاه ها و مراکز تحقیقات به موازات پیشرفت این علم در جهان شروع به تحقیقات گسترده نموده اند. در نتیجه پرورش و تربیت کارشناسان و محققانی که بتوانند تحقیقاتی ارزنده و بنیادی را در این حوره ارائه دهند هر روز بیشتر احساس می شود. پیشرفت حوزه بیوتکنولوژی می تواند آینده اقتصادی یک کشور را دگرگون نماید. 

تولید محصولات جدید کشاورزی، کشف شیوه های درمانی، کشف واکسن و دارو و توسعه محصولات غذایی همه و همه در سایه تحقیقات پایه ای صورت می پذیرد. در دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه، افراد حاضر در دوره به دانش خوبی در حوزه شیوه های انجام تحقیقات خواهند رسید و می توانند با ارائه مقالات و پژوهش های ریشه ای در این حوزه کمک بزرگی به آزمایشگران بکنند. حرفه ای ترین دوره کشت سلول را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

 

چرا آموزشگاه بهفرنيا را انتخاب كنيم؟؟

١-تدريس توسط هيئت علمی دانشگاه های برتر

٢-امكان خدمات مشاور در كنار آموزش(فعاليتهای آموزشی و پژوهشی)

٣-انجام بخشهای تئوری و فعاليتها و دورهای عملی در آزمايشگاه دانشگاه

٤-استفاده از نرم افزارهای تخصصی

٥-ارائه مدرك معتبر از دانشگاه شهيد بهشتی همراه

٦-دريافت مدرك معتبر كارورزی از بيمارستان

 

٧-دريافت مدرك معتبر فنی و حرفه ای قابل ترجمه با مهر دادگستری

برای کسب مهارت نیاز به مشاوره دارید؟

 

فرصت های شغلی برای کارشناس پژوهش در علوم پايه

افرادی که در دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه شرکت می کنند این فرصت را دارند تا در حوزه های تحقیقاتی ورود کنند. پژوهشکده ها، مراکز تحقیقات ژنتیک، وزارتخانه بهداشت، شرکت های دانش بنیان، جها کشاورزی، دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی و پژوهشی همگی جزو مواردی هستند که كارشناس پژوهش در علوم پايه شرایط استخدام در آن ها را دارد

بنابراین فرصت های شغلی برای کارشناس پژوهش در علوم پايه تقریبا گسترده است. با علم به اینکه تعداد افراد کمی وارد حوزه های تحقیقاتی می شوند و اغلب حوزه های عملی را برای کار انتخاب می کنند می توان این پیش بینی را داشت که فرصت های شغلی شما برای فعالیت در جایگاه شغلی کارشناس پژوهش در علوم پايه به مراتب بیش از حوزه های عملی خواهد بود و یقینا تعداد رقبای کمتری خواهید داشت چرا که استقبال برای پژوهش های زیست فناوری به شدت بالاست و محال است شرکت ها دست رد به سینه پژوهشگران حرفه ای در این حوزه بزنند.

هدف از دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه

حوزه بیوتکنولوژی شامل بخش های مختلفی چون جانوران دریایی، کشاورزی، محیط زیست، صنایع غذایی، دامپروری و پزشکی می شود. مراکز ذخایر ژنتیکی و زیستی اشتیاق زیادی برای انجام پژوهش های نوین در این حوزه ها دارند. بهبود وضعیت درمان، پیشرفت اقتصاد، توسعه محصولات و گسترش سطح درمان همگی از جمله دلایلی هستند که میزان تقاضای پژوهشکده ها را برای استخدام كارشناس پژوهش در علوم پايه بالا برده اند.

هدف از دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه در واقع تربیت و پرورش کارشناسان خبره، حرفه ای و توانا در این حوزه می باشد. این روزها که نیاز به تحقیقات در حوزه بیوتکنولوژی بیش از هر دوره دیگری حس می شود حضور پژوهشگران ماهر و توانا نیاز اصلی موسسات تحقیقاتی است.

کشور ایران کشوری نوپا در این عرصه می باشد و مطمئنا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. شما با شرکت در دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه به توانایی بالایی در ارائه پژوهش های ارزنده خواهید رسید و می توانید گامی مثبت در راستای اعتلای پرچم ایران در حوزه های تحقیقات بیوتکنولوژی برداشته باشید.

حرفه ای ترین دوره كاربری دستگاه PCR Time Real را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

مزایای شرکت در دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه

دانشجویان زیادی زمانی که از مقطع ارشد فارغ التحصیل می شوند تمایل به حضور در حوزه های تحقیقاتی دارند اما متاسفانه مسیر روشنی برای خود پیدا نمی کنند. یکی از دلایل مهمی که منجر به سردرگمی دانشجویان علاقه مند به تحقیقات شده است عدم توانایی در ارائه پژوهش می باشد. یکی از مهمترین مزایای شرکت در دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه این است که شما با تکنیک های تحقیقات آشنا خواهید شد. 

شما می توانید ایده های تحقیقاتی را پردازش کنید، پروپوزال های قانع کننده بنویسید و از تکنیک های نوین تحقیقاتی در پژوهش های خود استفاده کنید. مطمئنا تسلط به ابزارهای علوم پایه برای انجام تحقیقات یکی از مهمترین ارکان پژوهش می باشد. در دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه شما خواهید آموخت که چگونه می توانید قدم در این مسیر بگذارید و تحقیقات ارزشمندی را ارائه دهید. كارشناس پژوهش در علوم پايه قادر است در حوزه های مختلفی چون کشاورزی، پرورش جانوران دریایی، محیط زیست، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی ورود کند و زمینه را برای کارشناسان آزمایشگاهی جهت ارائه دستاوردهای ارزنده فراهم نماید.

سرفصل های دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه

هدف از برگزاری دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه آشنایی علاقه مندان با تکنیک های مطالعاتی و پژوهشی می باشد. بنابراین در این دوره سرفصل ها عموما حول محور تئوری و تکنیک های پژوهشی می چرخند. 

سرفصل های دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه عموما شامل شیوه های ترجمه، تکنیک های نوشتن مقالات ژورنالی و کنفرانسی، ارائه پروپوزال، شیوه های طراحی آزمایش، ایده پردازی و مطالعات زیست فناوری می شود. برای آشنایی با سرفصل های دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه کافیست با کارشناسان آموزشگاه بهفرنیا در تماس باشید تا جزئیات این دوره خدمت شما ارسال گردد.

حرفه ای ترین دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه با مدرک فنی و حرفه ای

شرکت در دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه صرفا راهی برای فعالیت شغلی و حرفه ای در بازار کار ایران نیست. شما می توانید با شرکت در دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه آموزشگاه بهفرنیا مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت کنید. 

مطمئنا دارا بودن مدرک لزوما شما را به محققی توانمند تبدیل نمی کند اما این موضوع که از چه فیلترهایی برای کسب مدرک عبور کرده اید می تواند اثباتی برای توانایی و دانش شما باشد. دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه با مدرک فنی و حرفه ای اثبات کننده کامل این موضوع است که شما طبق استانداردهای بین المللی این دوره را به پایان رسانده اید و موفق به اخذ مدرک معتبر فنی و حرفه ای شده اید. بنابراین می توان مهر تاییدی بر توانمندی های شما زد.

دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه با مدرک قابل ترجمه

مدرک فنی و حرفه ای که در پایان دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه دریافت می کنید مدرکی بین المللی و قابل ترجمه است. از آنجایی که حوزه تحقیقات علوم پایه در جهان به عنوان یکی از حوزه های مورد توجه و پیشرو شناخته می شود شما این فرصت را دارید تا با شرکت در دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه قادر به ارائه پژوهش های جهانی شوید و در مراکز تحقیقاتی بین المللی فعالیت کنید. 

بنابراین اگر فردی آینده نگر هستید و قصد دارید مرزهای پژوهش را در نوردید توصیه می کنیم که حتما در دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه با مدرک قابل ترجمه شرکت کنید تا امکان حضور فعالانه شما در پژوهش های برون مرزی نیز وجود داشته باشد. به واسطه این مدرک می توانید در مراکز تحقیقاتی در کشورهای خارجی همچون کشورهای اروپایی و آمریکایی فعالیت داشته باشید.

حرفه ای ترین دوره کشت سلول را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

نحوه ثبت نام دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه

ثبت نام در دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه حتی اگر قصد حضور در حوزه های تحقیقاتی را نداشته باشید برای شما یک امتیاز بزرگ است. افرادی که فعالیت های بالینی و آزمایشگاهی انجام می دهند اغلب با استناد به پژوهش های انجام شده اقدام به انجام کار عملی می کنند. در نتیجه مهم است که به عنوان یک آزمایشگر با شیوه های تحقیقاتی آشنایی داشته باشید. برای فعالیت در حوزه پژوهشی نیز کاملا نیاز به حضور در این دوره حس می شود.

برای ثبت نام در دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه کافیست مدارک تحصیلی و مدارک هویتی تان را ارائه دهید و اقدام به پر کردن فرم های ثبت نام نمایید. با ارائه فیش واریزی بابت هزینه دوره فرآیند ثبت نام شما به پایان می رسد. البته قبل از ثبت نام می توانید برای آشنایی با نحوه ثبت نام دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه با کارشناسان آموزشگاه بهفرنیا در تماس باشید و از ایشان مشاوره رایگان بابت این دوره دریافت کنید.

قیمت دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه

یکی از اولین سوالاتی که علاقه مندانی به حوزه تحقیقات در مورد دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه می پرسند قیمت این دوره است. قیمت دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه اساسا به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. تعداد و نوع سرفصل های تحت پوشش دوره، تعداد ساعات و جلسات دوره، میزان تخصص و مهارت اساتید، حضوری یا آنلاین بودن دوره و اعتبار مدرک پایان دوره همگی از مواردی هستند که قیمت دوره كارشناس پژوهش در علوم پايه را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

نمونه مدرک دوره های علوم آزمایشگاهی فنی و حرفه‌ای ، از آموزشگاه فنی و حرفه‌ای بهفرنیا

سوالات متداول کارشناس پژوهش در علوم پایه

کارشناس پژوهش در علوم پایه 30 ساعت می باشد.

بله، پس از گذراندن دوره ی آموزشی مدرک آموزشگاه که مورد تایید سازمان فنی حرفه ای نیز هست برای شما صادر می گردد.

بسیاری از کشورها جهت پذیرش اقامت و مهاجرت مدارک فنی و حرفه ای را بعنوان امتیاز برای متقاضیان در نظر میگیرند. این مدارک قابل ترجمه رسمی می باشند که به تایید قوه قضاییه نیز رسیده است و این مدارک به علت دارا بودن کد بین المللی در سازمان جهانی کار (ILO) در دنیا معتبر می باشد.

بله آموزشگاه دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای می باشد و شما می توانید در سایت فنی حرفه ای استعلام آموزشگاه بهفرنیا را دریافت کنید.

برای افرادی که از شهرستان تشریف میارن دوره های فشرده و فول تایم در یک هفته بدون دریافت مبلغ اضافی برگزار میشود.

خود آموزشگاه خوابگاه مستقل ندارد ولی با چند خوابگاه همکاری می کند و کاراموزان را با قیمت مناسب به خوابگاه های مربوطه معرفی می کند.

بله وجود دارد. مترو – تاکسی و اتوبوس.

بله، اساتید آموزشگاه بهفرنیا بعنوان آزمونگر چندین حرفه سازمان فنی و حرفه‌ای و با سابقه تدریس در دانشگاه و مراکز آموزشی می‌باشند.

50% تخفیف ( رزرو کنید)