ویژگی دستکش عملیاتی Supporter II آتش نشانی

دستکش عملیاتی Supporter II آتش نشانی چیست؟ آتش نشانی یکی از شغل های پرخطر و با اهمیت می باشد. نبود این شغل جامعه را با خطرات زیادی مواجه می کند. به همین دلیل متخصصان همواره می کوشد تا شرایط کاری سخت آتش نشان را تا حدی آسان کنند. به همین دلیل تجهیزات و لوازم زیادی در این باره اختراع و تولید شده است. 

تجهیزات شامل کلاه ایمنی مخصوص ، کپسول اکسیژن قابل حمل، لباس مخصوص و کفش و دستکش می باشد. یکی از انواع دستکش های تولید شده برای این امر، دستکش عملیاتی supporter II آتش‌ نشانی می باشد. این محصول دارای ویژگی های زیادی است که باعث شده تا بسیاری از مراکز آتش نشانی از این دستگاه استفاده کنند. سایت بهفرنیا قصد دارد در ادامه شما را با ویژگی های دستکش عملیاتی Supporter II آتش نشانی  آشنا سازد. 

حرفه ای ترین دوره بیوتراپی را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

دستکش عملیاتی Supporter II آتش نشانی به چه صورت است؟

دستکش آتش‌ نشانی یکی از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز برای آتش نشانان می باشد. این دستکش ها از جنس پارچه های مخصوص می باشد و دارای ضخامت مناسبی است تا در صورت قرار گرفتن در معرض حرارت، دست دچار آسیب دیدگی و سوختگی نشود. دستکش آتش نشانی دارای ویژگی های متعددی می باشد. برخی از این دستکش ها دارای ویژگی های بیشتری نسبت به سایرین هستند. در ادامه دستکش عملیاتی Supporter II آتش نشانی به شما معرفی می گردد و ویژگی های آن بیان می شود. 

5 ویژگی دستکش عملیاتی Supporter II آتش نشانی

سبکی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که دستکش آتش نشانی باید دارا باشد، سبک بودن است‌. هرچه یک دستکش سبک تر باشد، استفاده از آن راحت تر است. دستکش عملیاتی Supporter II آتش نشانی دارای وزن 300 گرمی می باشند. این امر موجب شده است که این دستکش ها به یکی از سبک ترین دستکش های آتش‌نشانی تبدیل شود. 

حرفه ای ترین دوره پرستار سالمند را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

دستکش عملیاتی Supporter II آتش نشانی به چه صورت است؟

مقاومت

این دستکش ها از جنس سیلیکونی هستند و در کف آن ها از سرامیک های خاصی استفاده شده است. این امر موجب می گردد که دستکش عملیاتی Supporter II آتش نشانی  در برابر ضربه و بریدگی مقاوم باشند. این مقاومت موجب افزایش بیشتر ایمنی آتش نشانان می گردد و سلامت دست های آنان را تضمین می کنند. علاوه بر آن مقاومت بالای این دستکش ها، موجب می گردد که طول عمر آن ها نیز افزایش یابد و امکان استفاده از آن ها تا چندین سال امکان پذیر است. 

ضد آتش

مهم ترین ویژگی دستکش های آتش نشانی، باید ضد آتش بودن آن باشد. در واقع تمامی دستکش های آتش‌ نشانی این ویژگی را دارند. اما دستکش عملیاتی Supporter II آتش نشانی، تا حد زیادی در برابر آتش مقاوم است و می تواند دماهای بسیار بالا را نیز تحمل کند و جلوی وارد شدن هرگونه آسیب به دست را بگیرد. این دستکش ها به آتشنشانان کمک می کند تا به راحتی بتواند اجسام گرم در آتش را بگیرد و راه را برای کمک رسانی باز کند. 

حرفه ای ترین دوره تکنسین داروخانه را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

قیمت مناسب

امروزه با افزایش قیمت ها در کشور، محصولات وارداتی همگی دچار افزایش قیمت شده اند. دستکش های آتش‌نشانی supporter II  نیز از این امر مستثنی نبوده و افزایش قیمت روی این محصول نیز تاثیر گذاشته است. اما نکته مهم و حائز اهمیت که موجب تفاوت بین این دستکش با سایر مدل ها شده است، قیمت مناسب آن می باشد. دستکش های ساپورتر دارای قیمت بسیار مناسبی هستند که به تمام مراکز آتش نشانی، برای تهیه‌ی دستکش آتش‌نشانی با کیفیت، کمک می کند. 

ضد لغزش

همانطور که میدانید آتش نشانان با آب سروکار دارند. برخی از دستکش ها ممکن است درصورت خیس شدن، بلغزند و مانع انجام فعالیت اطفاء حریق گردند. دستکش های supporter II  آتش‌نشانی، مختص همین مورد می باشد و بدون هیچ لغزشی به انجام فعالیت کمک می کند. این دستکش ها بطور کامل ضد لغزش بوده و به هیچ وجه سر نمی خورند. 

حرفه ای ترین دوره تكثيركننده حيوانات آزمايشگاهی را می توانید در آموزشگاه بهفرنیا با دریافت مدرک معتبر بگذرانید.

اهمیت دستکش عملیاتی Supporter II آتش نشانی

دستکش آتش نشانی یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که هر آتش نشان باید از آن استفاده کند تا در ابتدا سلامت خود را حفظ نماید و سپس اقدام به کمک رسانی نماید. سایت بهفرنیا تلاش کرده است تا در این مقاله شما را با ویژگی های دستکش عملیاتی Supporter II آتش نشانی آشنا سازد. این دستکش ها مناسب ترین دستکش های آتش‌نشانی موجود در بازار هستند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این دستکش ها به سایت بهفرنیا مراجعه فرمایید و پس از کسب اطلاعات بیشتر، اقدام به تهیه این دستکش ها نمایید.

50% تخفیف ( رزرو کنید)